FAQ

Zijn de genoemde prijzen op de website inclusief BTW?
De prijs in het aanbod is inclusief BTW, maar exclusief eventuele verpakkings-, verzend- en afhandelingskosten. 
 
Wat als ik een product niet kan vinden op Fysio-Shop.nl?
Ondanks het ruime assortiment van de Fysio-Shop kan het uiteraard zijn dat u het door u gewenste product niet kunt vinden op onze website. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij uw productaanvraag graag via de e-mail of per telefoon. Wij zullen vervolgens nagaan of we het het desbetreffende product, of wellicht een vergelijkbaar product, kunnen leveren. De Fysio-Shop probeert aan al uw wensen te voldoen en levert op maat!
 
Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij de Fysio-Shop?
De Fysio-Shop heeft sterke transportpartners en kan snel leveren na ontvangst van de bestelling. Mocht u het product toch willen komen ophalen in Den Haag, dan kunt u contact met ons opnemen via info@fysio-shop.nl of op telefoonnummer 070 3457407. Wij plannen laten u dan weten vanaf wanneer u het product op kan komen halen. Afhalen kan aan de Prins Hendrikstraat 184 2518HZ Den Haag.
 
Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland ontvangen?
Ja. Wij leveren wereldwijd en zijn gespecialiseerd in verzenden binnen Europa. U kunt het buitenlandse afleveradres bij uw bestelling opgeven en wij zorgen dat het pakket hier bezorgd wordt. De verzendkosten voor aflevering in het buitenland verschillen echter van de verzendkosten binnen Nederland. De standaard verzendkosten voor België en Duitsland zijn € 7,50. Daarnaast berekenen we voor de overige landen binnen de EU verzendkosten vanaf € 9,50. Voor leveringen buiten de EU berekenen wij verzendkosten vanaf € 50,00.
 
Hoe kan ik een betaling overschrijven vanuit het buitenland?
De Fysio-Shop levert ook producten buiten Nederland. Wanneer u een bestelling vanuit het buitenland plaatst, kunt u kiezen voor een betaling met uw creditcard of door middel van een vooraf overschrijving op ons bankrekeningnummer. Voor een vooraf overschrijving heeft u het onderstaande IBAN- en BIC/SWIFT-nummer nodig:

IBAN: NL83 INGB 0009 3488 41
BIC/SWIFT: INGBNL2A 


Kan ik ook op rekening bestellen?
Wij bieden deze betalingsmogelijkheid aan voor bedrijven, stichtingen, verenigingen en scholen. In het bestelproces kiest u voor de optie ‘overboeking’. Vervolgens vragen wij u hier uw Kamer van Koophandel inschrijvingsnummer te vermelden en ook kunt u, indien van toepassing, uw inkoopordernummer vanuit uw organisatie vermelden. Na ontvangst van de bestelling nemen wij uw bestelling in behandeling. Na aflevering van de goederen ontvangt u van ons de factuur. De betalingstermijn bedraagt in dit geval 30 dagen.


Kan ik mijn gegevens nog wijzigen na het plaatsen van een bestelling?
Wanneer uw bestelling nog niet verzonden is, kunnen wij te allen tijde uw gegevens nog wijzigen. U kunt dan contact met ons opnemen via de e-mail of telefonisch.

 
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik bij aflevering niet thuis ben?
Indien u niet thuis bent, ontvangt u een mededeling van PostNL. De levering zal u opnieuw aangeboden worden door PostNL.